terça-feira, 2 de fevereiro de 2010

Associaçom Francisco Vilhamil convoca acto de homenagem a José Martí

Para o próximo Sábado 5 de Fevereiro, a associaçom de amizade galego-cubana Francisco Vilhamil tem convocado um acto de homenagem à figura da independência cubana José Martí, polo 157º aniversário do seu nascimento. O acto decorrerá em Vigo, nos jardins de Monteiro Rios a partir das 12:30 da manhá.

Da Brigada Galega Fuco Gomes nom podemos se nom apoiar a reivindicaçom dumha figura chave no processo revolucionário cubano, que inspirou a luita guerrilheira e posterior construçom da alternativa socialista na ilha durante todos estes anos.

O seu discurso libertador e anti-imperialista segue vivo na Revoluçom cubana na actualidade, sendo um dos primeiros teorizadores da expansom do imperialismo estado-unidense sobre as Caraíbas e América Latina.

Numha época onde a ofensiva ianque está a ultrapassar toda medida, com a violaçom da soberania em Colômbia, a financiaçom do paramilitarismo, o apoio do golpismo em Honduras e a ocupaçom militar do Haití com a escusa da ajuda humanitária; fai mais necessário do que nunca conhecer o pensamento deste vulto da história de libertaçom dos povos, e a prática revolucionária da que ele fijo umha brúxula de vida.

Clica
aqui se queres ler a notícia no web da Vilhamil.