terça-feira, 27 de janeiro de 2009

Brigada Fuco Gomes participa no acto de homenagem a José Martí


O passado Domingo a Associaçom de Amizade Galego Cubana Francisco Vilhamil convocou no parque de Monteiro Rios de Vigo um acto de homenagem junto à estátua do herói nacional cubano José Martí.

A partir das 12 h. e maliá às inclemências meteorológicas, várias dúzias de pessoas se concentrárom para acoder pontualmente à cita, que se iniciou com umha intervençom da associaçom convocante na que se incluírom algumhas das aportaçons de Martí ao corpus teórico das actuais revoluçons socialistas latinoamericanas, assim como reflexons martinianas sobre o imperialismo espanhol e o tevroso papel que os EUA jogariam para a América futura, cujos piores prognósticos se virom confirmados.

A seguir tomou o relevo o cônsul cubano Alejandro Fuentes, quem abordou a vida do patriota cubano desde a sua tomada de consciência sobre a monstrosidade do escravismo e a opressom espanhola, até o seu nomeamento como General Maior do exército de libertaçom nacional cubano e a sua queda em combate.

Finalmente, e para rematar o acto, realizou-se umha ofrenda floral ante o monumento.

A Brigada Galega Fuco Gomes estivo presente no acto, muito mais depois do grande descubrimento da vida, factos e obra de José Martí que supujo a viagem a Cuba. Especial importáncia cobra para nós a intachável trajectória deste revolucionário cubano, cujas análises sobre a dependência nacional cubana e o imperialismo espanhol e ianque estám em muitas ocasions de toda actualidade na Galiza de 2009.