terça-feira, 27 de janeiro de 2009

CS Henriqueta Outeiro organiza debate sobre a Revoluçom cubana

Tirado do blogue do CS Henriqueta Outeiro

Dous representantes de entidades galegas de solidariedade com a Revoluçom Cubana e o Cônsul de Cuba na Galiza participam neste debate público no Centro Social Henriqueta Outeiro, de Compostela.


Nesta quinta-feira, dia 29 do presente mês, o Centro Social Henriqueta Outeiro dá continuidade à sua agenda de actividades, que no presente curso está a dar combinado encontros gastronómicos e palestras, além de jornadas de convívio, todo com um transfundo vermelho, lilás e azul e branco da nossa bandeira nacional.

Nesta ocasiom, a Assembleia Aberta tem o prazer de convidar a massa social da vizinhança de Compostela, nomeadamente a do nosso bairro, a um encontro com Alejandro Fuentes, cónsul de Cuba na Galiza, Moncho Leal, membro da histórica Associaçom de Amizade Galego-Cubana Francisco Vilamil, e mais o jovem Alexandre Rios, umha das 5 pessoas que em Verao do passado ano inaguravam as Brigadas Fuco Gomes. Com elas, um sector de pessoas deste país apostam por achegar ao máximo os vínculos de fraternidade entre a pátria de Marti e a de Castelao, a de Fidel e a de Reboiras, a de Célia Hart e a de Lola Castro... Como? compaginando a informaçom local sobre o processo revolucionário da maior ilha caribenha com o conhecimento em primeira pessoa dos fenómenos em curso lá, em estáncias promovidas para o intercámbio de ideias e a colaboraçom socialista.

Sobre a multidom de temas que sugire a realidade cubana hoje, no marco dumha crise sistémica aguda que nom oferece respostas satsifatórias aos Povos do mundo, falaremos a partir das 20,30 horas.

Ficades convidad@s!