sexta-feira, 19 de março de 2010

Pode o Estado Espanhol dar liçons de democracia?

Nas últimas semanas assistimos atónit@s às mentiras mais burdas contra a Revoluçom Cubana. Tortura, violência policial, ditadura, persecuçom a “dissidentes”… som palavras repetidas mil vezes polas grandes empresas da comunicaçom e a corruptela política a nível internacional.

Nom é casual que no meio da enorme crise do capitalismo os estados que apostam polo socialismo estejam no ponto de mira das classes dirigentes dos principais estados burgueses. Mais alá do incansável afám de transformar o governo da ilha num títere aliado a ofensiva forma parte também da reacçom contra o malestar e a mobilizaçom popular que se está fraguando no interior dos paises capitalistas, tentando deste jeito abafar aos referentes políticos que materializam a alternativa ao seu sistema.

A seguir disponibilizamos os recentes videos editados por CubainformaciónTV sob o título “Liçons de direitos humanos para Cuba”, pois achamos que espreme de jeito óptimo e em poucos minutos a enorme hipocrisia que há detrás de todas as declaraçons feitas polo Estado Espanhol.


:: Liçons de direitos humanos para Cuba: 1.- Umha polícia democrática



:: Liçons de direitos humanos para Cuba: 2.- Seguir o exemplo da Uniom Europeia



:: Liçons de direitos humanos para Cuba: 3.- Desterrar a tortura



:: Liçons de direitos humanos para Cuba: 4.- O metodo do Partido Popular