quarta-feira, 7 de outubro de 2009

Sucesso da palestra sobre democracia e a auto-organizaçom cubanas

A Brigada Galega Fuco Gomes quere agradecer a todas as pessoas que participarom na palestra que na passada sexta-feira decorreu no corunhês C.S. Gomes Gaioso.

Tivemos a oportunidade de escuitar a Valentim Alvite, membro da Associaçom de Amizade Galega-Cubana Francisco Vilhamil, com um interessantíssimo repasso por algúns dos titulares que conseguirom evitar a censura dos meios de comunicaçom burgueses e se convertem numha inmelhorável arma para desmontar as mentiras que envolvem à Revoluçom Cubana e a constante insistência em apresentar todas as novas em desde umha óptica negativa.

Alejandro Fuentes, cónsul de Cuba na Galiza, descreveu-nos o sistema eleitoral cubano. Assim algumhas das característica nas que foi aprofundando som, por exemplo, que @s candidat@s nom som apresentad@s polos partidos se nom que tod@ aspirante tem que ser apresentado desde a base, cada cidade divide-se em circunscriçons eleitorais dacordo à quantidades de habitantes onde se reúnem em assembleia e escolhem de 2 a 8 canditadat@s que iram passando o flitro das eleiçons. Tampouco existem as milhonárias campanhas eleitoras, em Cuba nom se gasta nada na propaganda eleitoral, e @s deputad@s cobram exactamente o mesmo salário ue cobravam no seu posto de trabalho.

Centrou-se especialmente no papel que desenvolvem os Comités de Defesa da Revoluçom (CDR) como dinamizadores dos bairros, contribuíndo ao alto índice de associacionismo que há na ilha. A sua constituiçom no 1960 para fazer fentre à contínua injerência externa e aos actos de desestabilizaçom do sistema político cubano fôrom dando lugar uns organismo que realiçam trabalhos na sua realidade imediata: Campanha de vacinas, limpeza de ruas, reciclagem, activaçom de mecanismos de aforros energéticos etc.

Por último a nossa companheira Noela Campanha, trasladou a própria experiência como brigadista além de informar da nova viagem e os objectivos que como colectivo internacionalista nos marcamos.

A valorizaçom que fai a BGFG é que realmente podemos dizer que vivemos numha auténtica democracia se o sistema que che rodeia che das os instrumentos para comprender e transformar a realidade na que estás inserid@; neste sentido, digam o que digam os meios burgueses, Cuba e a sua Revoluçom levam-nos muita muita vantagem.

Ao remate da palestra tivemos o orgulho de receber um diploma do consulado de Cuba na Galiza em reconhecimento ao nosso apoio a Revoluçom.

E para que o clima de camaraderia criado nom finaliza-se tam pronto ainda tivemos tempo de conversar entre petiscos de comida cubana e mojitos.