terça-feira, 29 de setembro de 2009

Palestra sobre Democracia e auto-organizaçom popular cubanas na Corunha

A próxima sexta-feira dia 2 de Outubro decorrerá na Corunha umha palestra organizada pola nossa Brigada, com o objectivo de analisar umha das conquistas mais profundas atingidas pola Revoluçom triunfante em 1959, e à vez das mais manipuladas polos média do capitalismo: A democracia cubana.

Para elo, contaremos com a presença de Valentín Alvite, membro da Associaçom de amizade galego-cubana Francisco Vilamil, o cônsul de Cuba na Galiza Alejandro Fuentes e mais a companheira Noela Campanha, membro da Brigada Galega Fuco Gomes e brigadista na viagem realizada em 2008 à ilha.

A palestra tem como objectivo principal resgatar
do limbo deturpador dos média espanhóis as fórmulas de participaçom popular no poder e a auto-organizaçom obreira e camponesa atingidas polo povo cubano após a Revoluçom, assim como a realidade dum sistema electivo muito mais democrático do que se pode observar na maioria dos países europeus, estado espanhol inclusive.

Com esta actividade a Brigada quer ir aquecendo os motores de cara à participaçom na iminente Brigada Camilo Cienfuegos que começará em 25 de Outubro, além de achegar a realidade de Cuba aos e às galeg@s que acreditamos num outro mundo
que devemos construír, contraposto à barbárie capitalista e para o que nós também queremos aportar. Para este o nosso objectivo, a experiência cubana é fundamental, de aí o interesse em apreender dela.

Seguiremos informando nos próximos dias de mais actividades da Brigada.