sábado, 1 de novembro de 2008

Crónicas da Brigada Internacional do 50 Aniversário do Triunfo da Revoluçom

A 2 de Outubro umha brigada composta por 5 jovens do Norte e Sul da Galiza partírom a Cuba para fazerem parte da Brigada Internacional 50º Aniversário da Revoluçom Cubana. Esta viagem tinha umha releváncia especial por ser a primeira que o nosso colectivo realizava ao país irmao e por supor o início de umha das actividades centrais que a Fuco Gomes pretende consolidar com a organizaçom de brigadas de solidariedade com Cuba de forma anual.

Na reuniom mantida o dia antes à partida com o Cónsul de Cuba na Galiza, Alejandro Fuentes, @s brigadistas mostrárom o seu interesse por tentarem levar a maior ajuda possível ao heroico povo cubano com o intuito de contribuirem para paliar os efeitos dos devastadores furacáns que nos meses prévios tinham arrasado o arquipélago cubano. O diplomata aconselhou-lhes carregar todos os remédios e diverso tipo de material médico que puderem. Assim, @s noss@s companheir@s apanhárom o comboio para Madrid com três enormes caixas cheias de medicamentos e aparelhos de cirurgia, os quais seriam entregues o dia 3, após as 11 horas de comboio e as 9 horas de aviom, no aeroporto de Havana a um trabalhador do consulado que agradeceu com grande carinho o gesto da delegaçom galega.

A seguir @s jovens internacionalistas fôrom recebidos por funcionári@s do Instituto Cubano de Amizade com os Povos (ICAP) e levados de camioneta ao Acampamento Internacional Julio Antonio Mella, situado na vila de Caimito, na província de Havana. Ao chegarem, o ICAP ofereceu-lhes umha pequena refeiçom e mostrou-lhes as instalaçons deste acampamento fundado em 1972 e que tem acolhido desde entom mais de 55.000 brigadistas vind@s dos 5 continentes.