domingo, 12 de outubro de 2008

Acto de bem-vindas às e aos brigadistas


www.icap.cu


“Recibimos-vos como irmaos que venhem extender a sua mao solidária a um povo noble e generoso que lhes expressa a sua gratitude”. Estas forom as palavras de Jorge Martí Martínez, máximo responsável do ICAP, no acto de recibimento às a aos membros da Brigada 50 Aniversário do Triunfo da Revoluçom, conformada por mais de 200 brigadistas de mais de umha vintena de naçons e que conta com umha representaçom da Galiza.

O acto de recibimento tivo lugar num abarrotado teatro do Acampamento Internacional Júlio António Mella, na localidade de Caimito, situada a uns 40 kilómetros da capital cubana. Ao mesmo assistirom diversas autoridades do ICAP e representantes do município que insistirom na especial releváncia do aniversário, o 50, que em poucos meses vai celebrar a Revoluçom cubana.

No seu discurso de bem-vindas, Martí também falou da oportunidade com a que contam @s brigadistas de conhecer de primeira mao os terríveis efeitos dos furacáns Ike e Gustav sobre a ilha, assim como os ingentes esforços que está a realizar o povo cubano para a sua superaçom. Neste acto nom podia faltar um recordo aos cinco herois, presos em cárceres ianquis.