quarta-feira, 21 de abril de 2010

Defendimos a Revoluçom cubana em Compostela

Este Domingo a BGFG participamos dumha cita obrigada: A manifestaçom na capital da Galiza contra os ataques mediáticos anti-cubanos.
Este Domingo, participamos da expressom da dignidade dos povos frente as patranhas do Império.

Qualquer d@s noss@s brigadistas sabe que em Cuba nom só existem a liberdade de expressom e o respeito aos direitos humanos, mas que é um dos poucos países do mundo onde essa liberdade e esse respeito tenhem garantes. Sabem-no porque nom vem à ilha a través do prisma deformador dos médios capitalistas, porque tivérom o bom juizo de observar essa realidade de primeira mao, sob o sol das Caraíbas e arroupad@s polo solidário povo cubano, que sabe muito de agressons aos direitos e de práticas antidemocráticas, mas porque todas estas vinhêrom do ocidente capitalista.

Nas últimas cinco décadas o povo cubano e o seu governo elegido democraticamente e revogável em qualquer momento (algo do que nom podem pressumir os países europeios nem os EUA) foi alvo das maiores aldragens à soberania nacional por parte dos gringos e os seus sócios imperialistas europeios. Nom é de recibo permitir que os mesmos que atropelam e afogam os direitos e a liberdade de expressom dos povos e as classes oprimidas no pátio da casa saiam à palestra pública a esigir a democracia que eles nom praticam.

Da BGFG saudamos a resposta dada polo internacionalismo galego, renovamos o nosso compromisso com a revoluçom do povo cubano, e manteremo-nos alerta ante novas campanhas como a recentemente ensaiada polos mídia espanhóis.